Gzm122 ilk gebeliğimi de bilmeden sigara içtim ve 8 haftalıkken düşük yaptım ve doktor bana sigara kullanımından dolayı tutunamamış geç kalmışsın dediği için ben psikolojik desteklerle ayakta ve hayatta kaldım ve tekrar aynı şey olmasından korktuğum için buraya sormak istedim, planlı gebelik değildi olsaydı 3 ay öncesinden bırakmamızı söylüyor doktorlar, korkumun abartmanın ve sormamın sebebi bu yüzden