beyza7 Başlangıçta ben de öyleydim ama yüksek kiloda hamile kaldığım için mümkün olduğunca almamam gerek, doktor bu konuda çok katı uyardı. Şu an 18.haftadayım 1-2 kilo arası aldım. Diyetisyenle ilerliyorum. Bir süre sonra yemedikçe canım da çekmemeye başladı zaten. Ev yemeği salata vs arıyorum. Canınız çekerse biraz yiyin, vicdan da yapmayın ama şunu düşünmek lazım, bizim her yediğimiz kötü içerikli gıda bebekte genetik olarak kodlanan bir hastalığa sebep olacak belki de. O yüzden paketli gıda, rafine şeker gibi şeylerden mümkün olduğunca uzak kalmak gerek. Çok kasmadan ama ☺️ kendinize yüklenmeyin