elifuslu1002 36 hadtalik hamileyim dün hareketleri epey azalmıştır öğlene kadar 10 kadar hareket saydım ama şuan hic hareket etmiyor ne yaptıysam hareket ettiremedim.
Elifmehmetemin elifuslu1002 bunu buradaki insanlara neden soruyorsunuz ki kim bişey olsa kurtarabilir bebeğinizi en iyi ve doğru cevabı size doktorunuz verir burdaki insanlar tıp okumadı bilgi veya cevap bekliyorsunuz gerçekten insanları anlamıyorum yaa inşallah bebeğinize bişey olmamıştır
esrasavas elifuslu1002 doktorunuz ilr iletişime gecmelisiniz her hamilrlik aynı olmaz canım hastaneye gitmek yerine bazı acil konular da buraya yazılması bana ilginç geliyor açıkçası sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allahim inşallah
elifuslu1002 1234hll orayı biraz karışım saymisum 3 saat önce 15 20 dk içinde 10 kez hareket etti ama şuan hiç etmiyor doktor da hareketin anlasa bile gel demişti şuan uğraşıyorum ama yok etmiyor
Senayunal Hastaneye gitmek yerine buradaki insanların söylemlerini beklemeniz beni hayret içine düşürüyor gerçekten
elifuslu1002 Senayunal hastaneye zaten gideceğim cansı onun öncesinde burda bilmediğim bir öneri de bulunan olur mu diye
1234hll Tatlı, su, sol yana yatma, karnınızı sallama, biraz yürüyüş yapıp yatma gibi şeyleri denediniz ve hareket etmiyorsa gidin
elifuslu1002 Senayunal Elis27 Ayshababy Çok şükür kızlar şuan hareket etmeye başladı ömrümden ömür gitti resmen ohhhh 5 6 kez saydım hareketini şuan çıkıyorum evden yine de ne olur ne olmaz gidiyim korkuttu beni aslında korkmam 2. Gebeliğim az çok anlıyorum ama doktor hareketleri azalsa bile gel deyince insan ister istemez kuşkulanıyor inşallah yine de bisey çıkmaz çok teşekkür ederim düşünen herkese :)💞
elifuslu1002 esrasavas haklısınız zaten gitmek için hazilaniyordum ancak başıma boyle biswy gelemediği için araç beklerken de burdan fikir edinmek istedim teşekkür ederim🤗
elifuslu1002 minikbebegim06 burda biswy yapa bilirler demedim , zaten hastaneye gitmek için bekliyordum o sırada hareket etmesi için daha başka neler yapılar bilr diye fiki edinmek istedim:)
elifuslu1002 Ayshababy gittik canım bi sıkıntı çıkmadı ama dikkat et dendi 37 38 haftalikken gelme ihtimali varmış o yüzden o hafta kadar durdura bilelim falan dediler ama iyiz şükür