Elif_2135 Kızlar sadece kahvaltı az bişey yiyorum geri kalan bisküvi su falan öyle geçiyor yiyemiyorum 4 aylığım üzülüyorum
Katya1 Elif_2135 ben de kahvaltı bile yapamıyorum herşeyden midem bulanıyo ne zaman gecicek bu durum başımı yerden kaldırmıyorm 7+2deyiz dhaa
Elif_2135 Katya1 ya bebek çok zayıf doğarsa :( ben prilam kullanıyorum bulantı için ama genede yiyemiyorum
Katya1 Elif_2135 doktorum bi süre idare et dedi ilaçsız ama bu şekildede olmuyor cnkü beslenememiyorm ne yesem cıkıyo korkudan yiyemiyorum da. Rabbim güç kuvvet versin bize🙏