ozgurhayalim Kızlar 13+2 haftamdayim. 3 aydır ilişki yaşamıyorduk eşimle. Doktor izin verdikten sonra dün akşam ilişki sonrası peçeteye sildiğimde az miktarlarda kan geliyor. Düşük riskim yoktu ama korktum açıkçası. Normal midir bu durum
idolice ozgurhayalim Canım inşşallah bişey yoktur 9 ay sebepsiz kanaması olan da var 1 damla kanla bebek kaybeden de... Önlemini al bence hemen doktorunu ara veya gidebiliyosan git hastaneye için rahatlasın 🙏
Aysnr08 ozgurhayalim benimde aynisi olmustu doktorum lekelenme ve kan devam ederse agrinda olursa gel demisti benim ikk sildigimde oldu bi daha da olmamisti bende gitmedim iyiyiz tabii ki doktorunuza bi sorun
Gyed Canım. Ben yaşamadım istersen doktoruna sor ne desek yanlış olur yırtılma da olmuş olabilir en iyi çözüm doktoruna git
ozgurhayalim Hulya57 biz 3 aydır ilişkiye girmiyorduk canım. Düşük riskim yok ama doktor önceden 2 düşük yaptım diye yasak koymuştu. Izin verdikten sonra ilk ilişkide böyle oldu. Görüştüm doktorla yine ilişki olmasın dedi. Olsun bebislerimizden önemli değil ☺