tospikk1 Ceren1996 yüksek çıkmış canım biraz sınırı geçmiş diyet önerebilir şüphen var mı belirtilerin şeker için
Ceren1996 tospikk1 hayir hiç bı şüphem olmadı. Evet diyet verdi. En son verdiğim kan yüksek cikmis dedi doktor. Yarın sağlık ocağında ölçturcem 1 hafta boyunca
Ceren1996 Ronza 1. Saat yüksek cikmis sizinde. Benimde son verdiğim Kan yani 2. Saat yüksek çıktı 168. Diyetisyene yonlendiridi mi sizi
Ceren1996 Ronza bende bugün yaptırdım. Diyetisyene yönlendirdi Cok yüksek degil dedi ama sınırı gecmis biraz diyetisyene yonlendircem yinede dedi
Ceren1996 Ronza evet ben bugunfen başladım diyete. Sabah ölçtüm açlık 82 tokluk 2. Saat 167 çıktı. Benim tokluk 2. Saat yüksekti o yüzden 2. Saati ölcuyorum toklukta
Ceren1996 gizzzy35 evet bugün baslaidm diyete kendim ölçtüm sabah. Açlık 82 tokluk 2. Saat 167 çıktı. Benim tokluk 2. Saat yüksek çıktığı için. Tokluğu 2 saat sonra ölcuyorum ben