may01 Merhaba kızlar 6haftalık hamileyim iki gündür kahverengi akıntım oluyo doktor kese etrafında bi kanama göremedim dedi dupbaston verdi sabah akşam içiyorum ama geçmedi böyle bi durum yaşayan var mı korkmaya başladım🥹
zlemceylan may01 canım yerleşme olabilir. Eğer kese etrafında kanama alanın yoksa ama yine de temkinli ol dikkat et bu sıra 🥰
Aleymercimek may01 bende 13 haftalikken kahverengi akinti olmustu doktora gittigimde progestan onerdi ve 1 hafta da yattim cok dikkat ettim agir kaldirmadim yormadim kendimi vs sonra sukur gecti doktor bu durumlarda zaten sadece 1 ilac var o da progestan demisti