Aysenurr53 Melisa_12233 Ağızdan biraz yıpratıcı olabiliyormuş baş dönmesi falan çok yaparmış bilgin olsun, inşallah kolaylıkla atlatırsın bu süreci
poyrazmom_ Melisa_12233 beta güzel artmış lekelenme yerleşme kanaması da olabilir başka bi sorun da olabilir o yüzden doktora gitmeniz gerekir