caglaoztrk Hamileliğimde mide bulantısı vs yaşamama rağmen +4 kiloyla doğuma gittim o kadar iştahsızdım yani.. şimdi bebitoyu emziriyorum o emdikçe ben acıkıyorum 🤣 geçecek mi acaba bu yoksa emdiği sürece bu iş böyle mi gidecek 🫠
Merve-metin caglaoztrk bence emdiği sürece böyle gider bende emziriyorum hem acıkıyorum hem susuyorum doğuma +11 kiloyla gittim 7.5 kg verdim doğumdan sonra bebeğim emdikçe bende bi yandan atıştırıyorum yada su içiyorum 🙄
seyma0661 caglaoztrk bende hamilelikte 10 kilo almıştım şuan hiç bişey yiyesim gelmiyor sadece çikolata tatlı komposto istiyor canım😂 doğum yapalı 7 gün oldu 7-8kg gitmiş
derya14 caglaoztrk Allah bağışlasın yavrunuzu öncelikle 🌸İlk zamanlar çok fazla oluyor o açlık sanki mide aniden boşalmış içinde hiçbişey kalmamış gibi bi his çok iyi bilirim 🥰sonraları o kadar şiddetli olmuyor ama 2.5 yıl emzirmiş biri olarak 😁
caglaoztrk seyma0661 benimde 5.gün kontrolünde 6 kilo gitmişti 14 gün oldu kaç kiloyum merak ediyorum 😅 sezeryan göbeği kolay gitmeyecek gibi duruyor 🫠
caglaoztrk derya14 amiin çok teşekkür ederim 🥰 ah valla çok zor dolabın önünde buluyorum kendimi sürekli 😅