Kızlar normalde kontrolüm pazartesi günüydü ama o zaman 40+1 olacağı için bugün gelmek istedim, çünkü en son 38+2 de gelmiştim doktor suyun alt sınırda dedi perinatolojiye gönderdi gittim orda bsy çıkmadı, azonce geldim meğer suyum bitmiş şuan suni verdiler 2 cm açıklık var dua edin kolay doğum yapayım şimdiden teşekkür ederim 🌸🤍