Arkadaşlar 4 Mart’ta çatlatma iğnesi oldum ayın 17’sinde kan verdim 7.48 çıktı değeri ondan sonra ayın 19′unda kan verdim 16.5 çıktı bu iki kanı da aynı hastanede vermiştim bugün kendi doktoruma gittim orada kan aldı doktorum kan 15.1 çıkmış ama ondan önce hani rahim kalınlığım 19 milim falan onlara gayet güzel dedi ama 15 çıkınca beta hcg kimyasla olabilir dedi bu 3 olucak eğer kimyasal olursa
Cumartesi tekrar kan ver bakalım dedi ama çoğu yerde de bakıyorum hani beta hgc genelde 2 güne bı artış gösteriyor