Kızlar yeni 1 aydır doğum yaptım alttan dikişlerim de var . Ciddi bir kabızlık ile başım dertte. Yıllardır böyle ama doğumdan sonra daha felaket oldu. Baygınlık geçirecek gibi oluyorum o derece. Emiziryorum da ilaç falan içemem değil mi ? Ay bir fikir verin ya çok kötüyüm şu an kayısı incir işe yaramıyor başka çözüm lütfen 😭