12betul genelde çoğu kişi hamileliğide özlüyor ama bende özlemedim iyiki doğmuş:)) bana zor geliyordu , şimdide asla bebek uyumuyor geçer mi acaba 3.aydan sonra yaaa nedense ocakta doganlarin sanırım uyku sorunu var bizimki gündüz asla uyumuyor hep başımda beni uyut diyor uyuduğu 5 dk