Mirhas33 Arkadaşlar benim adetimin 4. Gün gecikmesi Salı günü test verdim 20 çıktı bu günde verdim siteye girmeye korkuyorum varmı bu durumu yaşayan
Dilan-dag Mirhas33 yükselmiştir canım korkma içini ferah tut Allah’ın izniyle istediğin gibi sonuç alırsın
Mirhas33 Busegull baktım e nabıza düşmemiş daha önce 1 dış gebelik 7 haftada bebeğimin kalbi durmuştu onun için korkuyorum
Busegull Mirhas33 her son aynı olacak diye bir şey yok işin güzel tarafından bak hamile olabiliyorsun bu sefer güzel bir son olacak inşallah
Mirhas33 Busegull inşallah canım çok teşekkür ederim benimde içimde bu sefer güzel umutlar var rabbim herkese hayırlı evlat versin kucağını boş bırakmasın