Merve8155 Arkadaslar bugun tsh t4 t3 hormonlari icin kan verdim. Tsh henuz cikmadi ama digerleri cikti . T3 -3.3 T4 -1.2 cikti.hamileyim tsh degerimi bekliyorum bu diger ikisi normal mi ? Ve bunlar normalse tsh in yuksek cikma ihtimali var mi
Merve8155 byz12nur bende en son ozelde verdim 2.63 cikti doktorum cok yuksek bulmadi bende tekrar veriyimde ona gore ilac kullanmam gerekirse kullanirim dedim. Bunlar dustu e nabiza tsh hala dusmedi acaba bakmadilar mi ona
byz12nur Merve8155 hepsi beraber çıkması lazımdı aslında Bende 3.5 le ilaca başlamıştım düştü yükseldi falan 75 mg hapa geçtim dün kan verdiğimde 1.4 e düşmüştü hapa devam edeceğim 19 haftalığım şuan
Merve8155 byz12nur bende ilk verdigimde 3.20 cikmisti.tok verdim diye doktor tekrarlamak istedi verdim 2.63 cikti.doktorda yuksek bulmayinca ilac vermedi.bu arada benim hep 1. Kusur cikar tsh degerim. hamilelikte nedense daha yukseliyo bi dusmedi ki bakayim nedir sonuc
byz12nur Merve8155 kaç haftalıksınız? İlk haftalarda daha düşük olmasını istiyorlar aslında 11. haftada 0.8 lere düşmüştü doktorum yani haftana göre iyi ama hapı bırakma demişti
byz12nur Merve8155 yani bişey diyemiyorum tabi ki ama siz yinede biraz zaman geçince yine kan verin yükselecek mi bakalım
Eda42_ Merve8155 Hamilelikte 2 buçuk altı isteniyor zaten değerin normal bu kadar evham yapma hamilelikte en önemli stres herşey sebebi o yüzden birşey olmaz ki yüksek çıkmamış çıksa bile ilaç kullanımı olur
Eda42_ Merve8155 Bu değer tok stres bile farklı ben bir buçuk senedir uğraşıyorum ilaç ile devam değişen bir şey yok Hamilelik yok olursa da dozunu ayarlama oluyor sıkıntı olmaz sen doktora gitmeyi ilaçları içmeyi ihmal etme