Woman15 kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle sezeryansa ben ilk doğumumda annem karnımı sarana kadar karnım gaz doluyordu şişiyordu dikişlerim sızlıyordu annem önce şalla sardı o kadar rahatladım ki korse aldım hemen hem dikişlerim rahatladı rahat hareket ettim hem karnım şişmedi. Bunda hastane çantama bile koyacağım çıkarken karnımı sarmak için