A_4
İki doğum yaptım
İkiside sunı sancıtla oldu hiç kendi sancım yoktu. Korkulcak birşey yok kendi sancın gibi o da . Sadece dışardan sancının başlaması için bir mühdale .
İlk doğumum 4 saat
İkinçi 2 saat içinde oldu.
Sağlıkla gelsin🌸 suyun yeterliyse , bebek iyiyse gönderdi demekki. Sen yine bebeğin harektlerini takip et 🌸