Ebrueren Oğlumda almamıştım kızımda almayı düşünüyorum iki çocukla zorlanıcağım için beni rahatlatır diye düşünüyorum kullanam memnun kalan varmı elelenin anakucağını düşünüyorum
tatlibebegim_ Ebrueren ben bebeğime onu aldım hiç kullanmadık içinde 5 dk zor durdurdum kaldırdım bende geri kutusuna oysaki ne hayallerle almıştım içinde dururda rahat rahat iş yemek yaparım diye😂
zszs4721 Ebrueren biz de bagininkini aldık henüz kullanmadık ama kurulumunu yapıp fonksiyonlarına baktım bence çok kurtarıcı bir ürün👌
mervedgnn44 Huggy pie aldım elelenin yorumlarında en düşük yatış pozisyonunun bile çok dik kaldığını okumuştum benim aldığımın yatağı kademeli değil ama çok dikte değil yatak gibi bende böyle istiyordum zaten huggy pie de karar kıldım o yüzden çokta memnunum 🌸
Ebrueren mervedgnn44 2. Bebeğim o yüzden pahalı birşey olsun istemiyorum bidaha kullanmıycam bide bebeğim sevecekmi bilmiyorum az süre bişey kullanılıyor bide keşke ilk bebeğimde alsaydım diyorum
mlkkk Ebrueren huggyi daha çok öneriyorlar yatış pozisyonu filan daha iyiymiş. Bende sizin gibi ikinciye hamileyim zorlanırım diye elektirkli almak istiyorum ama kullanım olarak kimi bebek sevmiyormuş manuel daha iyi Diyorlar bende elektrikli mi yoksa manuel mi alsam ikilemindeyim o yüzden doğurana kadar bekleyeceğim galiba ama alırsam huggy veya kiwininkini düşünüyorum
Edanursoylu Ebrueren bende trendyoldan elele’nin aldım çok güzel ancak henüz kullanmadım bebis dogmadi ama memnun kalacak gibi görünüyorum 🌸
Edanursoylu Yolcu_26 içerisinden kurulum şeması c Çıkıyor. Birde trendyolda video kısmında da detaylı gösteriyor
Selenyildiz 4 moms kullananlar çok var çevremde ve çok memnunlar o yüzden bende onu aldım umarım severiz🌸