Tamam Eazz ben de 10+6 erkek olarak öğrendim fakat biraz daha beklemek istiyorum emin olmak için.Sağlıkla kucağımıza gelsinler.🎀💙
Sevvalacr Eazz sen bilirsn canm ama 12.haftada söyleyen doktorlar var daha erken söyleyen doktorlar var doktıra bağlı yani ben özele gdyorm ben hiç sormadm çok erken die doktor kendisi %90erkek dedi bende şok oldum🙄