17 haftalık gebeyim eşimle aram bayadır kötü günlerdir sürekli ağlıyorum çok stres yaptım sanırım az önce aniden midemde değişik bir şey hissettim ağrı değil yanma değil tarif edemiyorum aynı şekilde kafamı hissetmiyorum sanki ve üst bacaklarım uyuşuyor normal mi ve geçer mi zaten panik atağım var yanımdada kimse yok korkuyorum