Yurek gecmiş olsun , bende ilkimi dış gebelik geçirdim.bi hafta özel hastanede 10 gün de üniversite hastanesinde iğne vuruldum. Kemoterapi iğnesi gibi agır bi iğneydi. 2 günde 1 iğne yaptılar. Bir gün vurdular 1 gün beklediler.cok şükür eridi bt hcg degerim 2800 lerden gün geçtikçe hızla düştü ve iç kanamaya sebeb olmadı. moralinizi yüksek tutun. Bana basta 4 hastane ve baya bi doktor gezdim hepsi de ameliyatla yumurtalıgını alalım dediler ama çok arastırdım ameliyat olmadan cok şükür iğne tedavisni öneren doktorun tedavisiyle ameliyatsız kurtuldum ve arkasından normal bi sekilde hamile kaldım. Herkes yasayabilir bu durumu moralini yüksek tut iyi düşün iyi olsun korkma ve iğne tedavisine vakit kaybetmeden basla derm. Allah acil şifalar versin 🤲🏻