Kaşınmaktan kafayı yemek üzereyim çıldırmama az kaldı 1 ay önce kollarımda küçük kabartılarla kaşıntı başlamıştı cildiye doktoru alerji ilacı ve momecon krem verdi 2 3 gün içerisinde rahatlatmıştı geçmişti ama 1 haftadır yeniden başladı bu sefer hem kollarımda hemde bacaklarımda başladı bacaklarım öbek öbek yara halinde cildiye doktoru ilaçları değiştirdi ama nafile hiç azaltmıyor bile karaciğer safra değerleri normal doktor hamilelik kaşıntısı bu umarım doğuma kadar vücuduna yayılmaz diye korkuttu geceleri kaşıntıdan uykumdan uyanıyorum birde cildiye doktoru ilaçların bebeğe bilinen bir zararı yok ama sonuçta onada geçiyor dedi ilaçları kullandıkça vicdan azabı çekiyorum kullanmasam da ilerlemesinden korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım
Kaşıntıya bi çare bulan var mı gözünüzü seveyim bir yardımcı yorum yapın bana
Postlarda okudum karahindiba suyu sürün buz sürün diyorlar denedim ama hiç azalma yok yok yok 🤷♀️🤷♀️
28 haftaya yeni girdik