Cugulibinnazzz Kizlarrr yaaa iki oğlum var, 16+1 de gittigimde pipi falan göremedim kıza benziyor dedi, şuan 18+3 haftaligim bacakları öyle tuaf yapmış ki Kordon’da olabilir ama %90 erkek dedi,çok heveslenmistim kız diyince devlet takipliyim bu arada🥹🥹
Ranni Cugulibinnazzz çok kişi yaşıyor bunu bana da kızım da 19 a kadar erkek demişlerdi detaylı da kız dediler
saglikciaanne Cugulibinnazzz bende ikinciye hamileyim bir oğlum var bir tane daha olacak. İnsan ger iki meyveyi de tatmak istiyor tabi haklı olarak . Sağlıklı olsunlar yeter ki ama içimde nedense hala kız hissi var . Detaylıya gireceğim yarın bakalım o ne diyecek bende merakla bekliyorum 😛
Miinniik Cugulibinnazzz devlet hastaneleri göremeyince hemen kız diyip geçiyor sanırım hep aynı olay. Bana da 15 haftada kız bebek dedi 16+6da başka doktor erkek dedi bende kız diye çok heveslenmistim bir oğlum var Allah affetsin ağladım bile yani hani kızdı diye alıştım ama sağlıklı olsun demek hayırlısı bizim için buymus:)
Cugulibinnazzz Ranni aminnnn canım benim aminnnn inşallah çok heveslenmistim 6 yaşındaki oğlum ben kız istiyorum diye agliyo🥹🤣🤣
Ranni Cugulibinnazzz benimde bir kızım var bir kız daha istiyordum birbirlerine ömür boyu yoldaş olurlar diye ama hep erkek hissediyordum erkek oluyor şimdi 😅 sağlıklı olsunlar da artık
Kbr-cnbrc Ranni benimde 7 yaşında kızım var kız kardeş çok istedi bizde yoldaş olsun diye kız istedik ama doktor erkek dedi kızım doktorun yanında ağlamaya başladı bizde bi tuhaf olduk ama sağlıklı olsun hayırlısı böyleymiş dedik ama hala alışamadım çok tuhaf geliyor :)))
Ranni Kbr-cnbrc ayy demi ilk kızı olanlarda hep böyle bir istek oluyor sanırım onu anlayacak biri olsun istiyorsun hep yanında neyse kardeşleri korur kollar inşallah artık
Kbr-cnbrc Ranni evet inşallah kız bir başka geliyor insana nedense ya sağlıkla kavuşalım inşallah oğluşlara