eilf150 Kızlar izmir şehir hastanesi ve ege hastanesi ile ilgili deneyımlerınızı yazınn şehir hastanesınde asistan yerıne doktor gördünüzmü hiç
ElifBD eilf150 şehir hastanesinde 1 kere asistana denk geldim oda çok tatlı ve açıklayıcıydı geri kalan da hep doktorum vardı oda aynı şekilde
eilf150 Kikiriki ya kotu yorumlar aldım hep işte dikiş patlamıs ilgilenmemiş kımse doktorların umrumda degılmıs faln filan
Tuba123456___ eilf150 bnmkı petınotolojı uzmanı hersey yolunda giderse 37 görürsek odemişte kendı dr yaptırcsk ana Hakan bey çok ıyı ılgılenıyor
eilf150 Tuba123456___ bi sıkıntı oldugu içinmi perinatoloji gidiyosunuz bend ebı kere hakan beye gıttı ogleden sorma henım bi doktor tanıdıgımın tanısıydı bulamadım kendınaıı bı daha sehır hastanesıne gıtmedın hangı gunler sabah mı oglenmı orda bılgınız varmı
eilf150 ElifBD doguma gircekmı yanınızda acaba konustunuzmu hiç ilgili bı doktormu ben bu doktora sıra alcaktım tam
ElifBD eilf150 çok ilgili bi doktor tüm soruları yanıtlıyor endişeli olduğunuz da sizi rahatlatıyor ben memnunum kendisinden tatlı bi bayan. Bildiğim kadarıyla doğum başladığında acilden giriş yapılıyor ve nöbetçi doktor kimse o doğumu gerçekleştiriyor
Tuba123456___ eilf150 sabahları gel dıyor bnm 5 gebelıgım rahim ağzı yetmezliği var bir oglum var sadece erken dogumlarım var ondan gidiyorum şimdide ikiz gebeyim
eilf150 Tuba123456___ anladım canım inşallah saglıkla alırsın kucagına bebişlerini bi daha deneyım bakıyım ben nu sehıre yenı geldım o yzuden cok korkuyorum suan 26 haftalık hamıleyım daha duzenlı bı doktor bulamadım ozellerde cok pahalı burda
Tuba123456___ eilf150 para İle alakalı degil ozeldede her an bir sıkıntı olsa yine devlete gönderiyorlar bn serkılaj olunca yattım servisler çok temız düzenlı
eilf150 ElifBD gün verse mesela su gun dogumun olcak vs o zman kendı mı bakıyor acaba teşekkür ederim verdıgınız yanıtlar için bu doktoru deneyecegım
ElifBD eilf150 o konuda bilmiyorum 14 haftalığım şuan o yüzden bu konu hakkında konuşmadık. İnşallah sizde gittiğiniz doktordan memnun kalırsınız. Rica ederim ne demek
eilf150 Elif-Salih çok pis ya odaları faln cok kotu dogum yapanlar doktor sıkıntısı degılde enfeksıyon faln kapan olmus bide cok karısık o doktoru duydum üst katta dedıler snakı ucretlı dıye ne kadar muayene ucretı