EDS 37+0da doğum yaptım 1 gün erken doğsa prematüre olacakmış ama bilgim yoktu bizi eve postaladılar çocuk uyumaktan emmiyordu zor uyandırıyordum 5.gün kontrolde öğrendik ki sarılık olmuş 2 hafta yoğun bakımda yattı kan değişimi yapıldı. Benim size tavsiyem tedbir amaçlı yatırmak istiyorlarsa bildikleri vardır mutlaka eve gidince daha kötü olabiliyor