bebegimibekliyorum__ Seymaaa05 yani öyle gümbür gümbür değil her saat hissediyorum ama bazen dönme hareketleri bazen tekme canım hafif de oluyo sert de ama öyle bahsedilen gibi uykudan uyandıracak derece değil
Seymaaa05 bebegimibekliyorum__ Her saat hisssdiyorsanız ne güzel ben 2-3 saatte bir hissediyorum diyebilirim değişiyor tabi de Ana dediğiniz gibi uyandırıcak kadar güçlü depil daha
bebegimibekliyorum__ Seymaaa05 ya genelleme öyle söyledim mutlaka benimkide değişiyor bazı günler çok az hissediyorum bazı günler daha net
Zeynepserra10 Ben uzanınca ve otururken hissediyorum ayaktayken falan hiç hissetmiyorum. Özellikle bişeyler yiyip içince baya hareket ediyor ☺️ yani gün içinde en az 4 5 kere kendini hatırlatıyor. Bide birileriyle konuşurken de tekme atıyor illa sesimi duyunca ☺️