Düşük sonrası kanama ne kadar sürüyor? Normal düşük yapıyorum. Kanamam ilk günden bu yana az az aralıklı geliyor. 1 hafta oldu. Doktorum kanaman bitince gel kontrol edelim dedi. Daha önce bir defa daha düşük yapmıştım. Onda kanamam 3 gün sürmüştü regl gibi kanamam olmuştu. Bu kadar uzaması beni korkuttu açıkçası. Buna benzer bir durum yaşayan oldu mu?