Hazinem Msdenizkky son 43 yaklaştıkça korkuyorum bi yandan kavuşacağım için mutluyum korku ve heyecan hayırlısıyla glsnler 🙏🙏
Msdenizkky Yasemincifci benim 2. Oldugu için cok anlamadan telaşla geçiyor canım gecer gecer bol bol uyu tadını cıkart😄
BBusraa Msdenizkky Son 50 ama sezaryen olacak benim ben de son 40 diyorum bu sebepten 😂😂 geçmiyor ya azaldıkça 🙈