adm bende seninle aynı haftadayım pazartesi kanamam olmuştu bakıldı herşey yolundaydı kalbini falan da dinledik hatta çok hareketli bebek dedi doktor neyse iğne serum yapıldı şimdi progestan hap kullanıyorum ama kanama olduğu güne kadar hep bi kasık bel ağrısı miğde bulantım oluyodu ama o günden sonra sanki hepsi yok oldu gibi bişey arada mide bulantım oluyor sadece. Bende çok korkuyorum haftaya cuma kontrolüm var o güne kadar napıcam bilmiyorum normal mi acaba bilmiyorum ki 😞