@danla2711 merhaba canım ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 32.haftada yıkamaya başlamıştım yine öyle yaparım renkli , beyaz olarak ayrı ayrı yıkadım 40 derece 800 sıkma ayarında dalan toz deterjan kullanıyorum memnunum ☺️ şu an 26+6 haftalık olduk ilk kızımın odası geldi yazlık, kışlık ayrımı yıkama işlemleri bitti odasını yerleştirdik şükür sıra ikinci kızçemde dayanamayıp yine kıyafet alıyorum ama ablasına kalanlar bir sürü tekrar yıka ütüleme yapacağım şimdiden kolay gelsin evde olmanın tadını çıkar 😍