Sule45 Smr28 yanlış değil de devlet eski oluyor genelde makineleri ben her gittiğimde şu haftalar arasında diyor mesela ama özel direkt gününe kadar hesaplıyor makineye bağlı
Smr28 Sule45 aynn yanlış değil de bende düşündm dedm acaba devletin eski olduğu için küçük, özelinde ultrasonu mu büyük gösteriyor acaba diye merak ettm ozmn bn 28 haftayım inş 😅 zaman gelsn istiyorm artk. Sizin doktor ayın kaçı gibi olur dedi doğm?
tazeannesese Sule45 26+2 zor geçiyor. Gebelik şekeri çıktı çok canım sıkıldı bu duruma ne yiyecegimi şaşırdım 😔 çok zormuş şeker
Sule45 tazeannesese evet ya yediklerine dikkat etmen gerekiyor hamileliğin son zamanları daha zormuş bence
Sule45 Smr28 benim doktor haziran 16 gösteriyordu en son gittiğimde Haziran 7ye çekti ama en son tarih tabi ondan önce olur gibi geliyor bakalım 30. Haftada gidicem tekrar ne diyecek bilmiyorum
Nacyax Sule45 bende aynı şekilde özellikle gece hareket ediyor gündüz çok fazla hissedemiyorum doktora sorcam pazartesi günü bakalım normal mi
Sule45 Nacyax benimde öyle ya belli saatleri var ama normal bence o saatlerde hareket ediyor 18-20 saat uyuyormuş zaten geri kalan zamanında hareket çok edermiş
RabiaK27 Sule45 ağrılı ve mide yanmalı geçiyor bizde 26+2 haftalığız oğluşumu bekliyoruz 💙iki kızım var 🌸