28 haftalığız bizde kızımızı bekliyoruz her şey çok kolay ve rahat geçiyordu ama malesef sebebi bilinmeyen bir kaşıntı başladı vücudumda ve cildiye doktoru doğuma kadar sürebileceğini söyledi hiç bitmesin hareketleri göbüşümde hep olsa dediğim hamilelik sürecim şuan beni ne yazık ki zorluyor😐