15.haftamda koyu bir leke geldi ve acile gittim, Progestan başladık. Bugün 16. haftanın ilk günü ve pıhtı/parça tarzı bir şey gelince tekrar acile geldim. Su gelebilir & düşük olabilir ihtimaline karşı yatışım verildi, müşahade altındayım ve sanırım antibiyotik başlanacak… benzer bir tecrübe yaşayan var mı? Biraz morale ihtiyacım var…