Nursotu hayır hayır hatta bendeki
baya baya ağrı yapıyordu, ben gitmeden ağrıyor ağrıyor diye evde dolanıyordum. Ve büyüklüğünü de hissediyordum ağrıyla beraber. Sizinki yarısı kadar küçük. Ben de duyduğumda bir anda gözümü belertip şok olmuştum😅 bunun üzerine tehlikeli olanından değil içi sıvı dolu bunların demişti. Bu her kadının başına gelebilirmiş yani sık olmasa da. Mayıs gibi bu kist oluşmuştu. Sonrasında geçince, diğer ay baktık hiç yumurta büyümedi. Daha sonra yumurta büyütücü ilaçlar kullandım, Kasım ayında gebelik oluşmuştu o dönem. 2 yıl oluyor üstünden geçeli. Ama o aralarda oluşmamasının sebebi bende yumurta büyüdü büyümedi erken büzüldü uygun boyut değil durumları oldu yani ondan kaynaklı olabilir. Pcos vardı. Sizde pcos var mı