Handenur1 yani şöyle benim tüp bebeek en başından beri 1 hafta fark vardı zaten ama devletteki doktor değiştirmedi bende aradaki fark 2 haftaa olunca bide özele gideyim dedim özeldeki doktor değiştirmeleri lazımdı şimdiye kadar dedi kendisi değiltirdi bende devletteki doktora söyledim bizde değiştirelim dedi oyle değiltirdiler