2melekannesi Kızlar merhaba bugun doktora gitmeyi düşünüyorum 14+1 günlük olduk cinsiyet belli olur mu çok merak ediyorum sürekli ruyamda erkek olacagini goruyorum
Ayseeankl87 12 haftada cinsiyet belli oluyormuş ben de14 haftamda öğrendim doktorum bekletti kesinleşsin diye 🙈 inşallah öğrenirsin çok heyecanli bir durum
2melekannesi Ayseeankl87 kesinlessin diye 10 gun beklettim kontrolumu insallah bugun ögrenirim artik cnm
Ayseeankl87 2melekannesi inşallah öğrenirain giderken tatlı birşeyler ye su iç cocuğun oynamasına yardımcı oluyor doktor daha rahat görebilir☺️
Kent21 İnşallah öğrenirsin. Bende 14 haftalık öğrendim. Erkekdi bnmkide. Rüyamda miraç adını bile gördüm.. şuan 36+1 gebeyim. Insllah rüyamda gördüğüm gibi miraç koyucam adınida 💙💚
2melekannesi Kent21 Rabbim sağlikla kucağina almayi nasip etsin insallah bizde ogrenebiliriz bugun cinsiyetimizi
2melekannesi Hulya57 aynn ruyalar tersine cikar derler benimde 2 kizim var bunuda erkk bekliyoruz ama kismet hayirlisi olsun
Edyedy 2melekannesi ebet benim oglum 13 haftada belli olmustu fakat sorun su dr cok ilgili degil sanirim ugrasmadi cinsiyet gormek icin 15 haftada gitmistim
2melekannesi Edyedy bende az once geldim doktordan bacaklari kapali dedi cinsiyeti goremedik persembe yine gidecem bakalim insallah gosterir