daisy07 ilk haftalarda çok normal uzun süreli ve şiddetli ağrınız olursa doktora görünmenizde fayda var. Ancak ilk haftalarda rahim genişleyip bebeğe yer açtığı için haliyle o bölgede ağrılar oluşabiliyor, imkanınız varsa bol bol istirahat edin :)
Zbyd3 daisy07 cok teşekkür ederim tamam bol bol vaktim var evet. Yinede endişe ediyorum ilk gebelık uzun zaman bekleyişler sonrada olunca biraz evham yapıyorum galıba 🥹
daisy07 bende öyleyim her şeyi google sorup forumlarda benim gibi olan var mı diye arıyorum :)) 6+4 deyim yarın kontrolüm var aşırı heyecanlı ve endişeliyim 2 hafta önce keseyi gördük ama bebeği görememiştik :) kasık ağrısı batma gibi bendede var hatta bugün bel ağrısı da eklendi endişe etme onun için bol su içip dinlen :))