Hayelllerhayatttlar Aslında haftaya perşembe dogumum var ama ben artık çok ağır olduğum için doğurmak istiyorum ama sancı yok yine galiba
De25 Hayelllerhayatttlar dancin var ama 20 bile olmamış dogman için 70 80 10 gibi olması lazım normal doğum icin
Hayelllerhayatttlar De25 analdım Sagolun aslımda sezaryan olucaö günüm de belli de artık gelsin istiyorum