simge201 Kızlar yakın zamanda şehir hastanesinde doğum yapan varmı. Hangi doktordan memnun kaldınız. Ameliyat nasıl geçiyor. Dogum sonrası ilgi nasıldı. 18 Nisan’da doğumum olacak sezaryan. Ama hala devlet hastanesi konusunda tereddüt içindeyim
Gamze010 simge201 ben yattım yatmaz olaydım rezil ettiler beni 5 yıl oldu tabi ama ilgi sıfırdı kanamam vardı normal diyolardi bana kontrol ede ede açılmam oldu hastaneden kactim sonunda
simge201 Balbebek012 ben normalde özel hastaneye gidiyorum. 34. Haftalık olduk. Ama özel fiyatları aşırı derecede artmış. Şehir hastanesi nasıl diye merak ediyorum aklımda sorular var
simge201 Balbebek012 medical park oraya gidiyordum. Ama muayeneye bile bir haftada 500 TL zam yaptılar. Nts de ücretli. Çocuk muayenesi 3 bin TL
simge201 Kokusuburnumda Burcu Yücesoy. Doktordan memnunum aslında ama işte hastane baya uçurdu fiyatları
Kokusuburnumda simge201 aa bende ona gidiyorum 2000 nedir ya cidden medline falan olsa anlicam da çokta iyi bi hastane değil bence 2000 verecek 😏
Almina09 simge201 şehir hastanesini düşünmedim ama 5 ocak hastanesinde şanziment hanım var kadın doğum doktoru 25 haftalık gebeyim kontrollerimi ona gidiyorum ilgili Bi doktor yani tavsiye ederim