myhomeblog Son regl tarihi 15 şubattı 5 gün reglim gecikti 14.martta Betahcg 12.75 çıktı 18 martta 22.05 çıktı her şey yolunda mıdır ? Bugün tekrar kan verdim sonucu beklerken sormak istedim
Nisannurr 4 günde az artmış ama bugün ki artışın iyi.. bol su içmeyi unutma 2 gün sonra tekrarla istersen