Kızlar bugün de doğum olmadı. Bebek kanalda degil doktor rahim agzi uzunluğun fazla olduğunu 4 cm olduğunu söyledi. Fikrini sordum bence gelmez dedi yarına gun aldik ama icim icimi yiyor beklesemiydim diye bu durumu yasayan var mi ? Rahim ağzının uzun olması doğum ihtimalini azaltır mi internette hep kısa olması ile ilgili biler var bisey bulamadım :(