Ruyam34 Gulsahhhhh benim devamlı gittiğim hastane 32 haftalığım Doğum yapanların önerisi ile gidiyorum
Oglusumubekliyorumsss Gulsahhhhh ben 37 girdim seldaya gidiyorum muayne 110 her doktor farkli nst 45tl normal doğum 950tl sezeryan 1700tl anlastim igneli istersen 300 tl ek ucret alinacak cok memnunum doktordan cok arkadslsrim burda dogum yapti
Cansum1 Gulsahhhhh kuzum ben 02 Ağustos'ta spinal sezeryanla kızımı kucağıma aldım selda hanım da çok şükür çok memnun kaldım ağlayarak girdim resmen kaçaktım amaliyattan ama o kadar rahat güzel geçti ki anlatamam sana :) hayırlı dogumlar
Miniminicikkk Gulsahhhhh eşim sormuş 80 ile 115 arası muayene ücreti ben sezeryan olucam onu da sormuş 2000 civarı demiş .
Ruyam34 Gulsahhhhh nst fiyatı die biiey yok die biliyorum muayene kaydı açılıyor okadar Şeker yüklemesi ben yaptırmadım açlık tokluk testi yapıldı bana 70 tl bişeydi akşam doktorları 80 tl muayene Gündüz 100 tl falan ücreti
Ruyam34 Gulsahhhhh yoo diğer bayanında verdiği aynı ben küsüratları yazmadım yanlışlık olmasın die aynı aslında farklı fiyat Yok benim özel sağlık sigortam da olduğu için bitek katkı payını veriyorum detay cok bilmiyorum ama doğru rakamlar
Sdmn Ben 2016 yılında Doğum yatım berbat bi doğumdu enfeksiyon kaptım 2 yıl hastanelerde enfeksiyonla uğraştık hastane enfeksiyonu hemen geçmiyor ayrıca dikişimde enfeksiyon kaptı Doğum yaptıran ebe 20 kereden fazladır alttan parmakladı kısacası önünden geçmiyorum artık o hastanenin
Naze2005 Oglusumubekliyorumsss ben ikinci hamileliğimde selda hanıma gittim çok memnun kaldım çok kalabalık yoğun olduğu için şimfi betül kuru hanıma gidiyorum çok memnunum
Oglusumubekliyorumsss Gulsahhhhh senemin muayneleri fiyati yuksek canim digerlerine gore 70 muaynede var mesela dogumda daha uygun