Kızlar sorum tüp bebek ile gebe kalanlara gebelikleriniz nasıl gecıyor kanama vs durumu yaşadınız mı çok sık duyuyorum dikkat edildiği halde herkeste mi oluyor acaba yoksa normal hamilelik gibi geçirenleriniz var mı gebelik riskine göre degısıyor mu 🐥