Ocak ayında dış gebelik gecirdiğimi öğrendim ve mtx iğnesiyle sonlandı. Üzerinden 2 ay ve 3 adet geçti sizce rahim filmi çekilmek için erken mi ? Doktorum tüp ancak 2 ayda kendini toparlar 2 ay sonra bi rahim filmi görelim demişti ama bir ay daha beklesem mi bilemedim