Merhaba, 11. Haftada domuz gribi oldum. 37.5 38 arasi ateşle 3 gun geçirdim. Yoğun öksürük yaşadım ve 12+2 de sabah ic çamaşırimda acik parlak kirmizi kanama gördüm. Hemen doktora gittim bebek sağlıklı hiçbir şeyi yok, kanama alanında yok dedi. Oksurmekten kaynaklı da olabilir dedi. 5 gun sabah aksam endol fitil, günde 1 tane progestan igne verdi 5 gun için, duphaston hap verdi 4 kutu sabah öğle akşam kullanıyorum. 4.gunde lekelenmem de durdu komple. Perinatolog a göründüm detaylı inceledi o da bebekte hiçbir sıkıntı yok, neden kanaman oldu bilmiyorum, ilerleyen haftalarda bebeği kaybedebilirsin de dedi. Bebekte ya da bende bir şey mi gördünüz dediğimde de hayır kanama olmasından ve ilaçları kullandıktan sonra 2 kere pıhtı düştüğünden öyle dediğini söyledi. 6 gündür yatıyorum sadece ve 2 gündür lekelenmemde yok çok şükür. Perinatolog öyle söylediği için içimdeki korkuyu bir türlü atamıyorum.