Selamlarrr bebeğimin tahmini doğum tarihi 12 Haziran görünüyor, ilk bebeğim olacak heyecanlıyım sabırsızlanıyorum. Kısmetse ilk bebeğimiz erkek olacak. Burda sürekli doğumdan korkuyorum postları görüyorum bir fark yaratmak istedim, belki birilerine de cesaret olur. Ben doğurmaktan hiç korkmuyorum sadece bilinmezliğin verdiği bir heyecan var o kadar. Her şey çok yolunda ve kolay olacakmış gibi hissediyorum. Olmasa da sorun değil sonucunda bundan kaçışımız yok olumsuz düşünüp kendimi endişelendirmiyorum. Babaannem anneannem köyde üçer doğum yapmış eminim sizin büyükleriniz de hastane doktor görmeden ne doğumlar yapmıştır, yıllardır kadınlar doğuruyor nesiller böyle devam ediyor sonuçta. Aksilikler çıkabilir evet ama elimizin altında her imkan var devlet de olsa özel de olsa etrafımız doktor ebe kaynıyor, ultrasona giriyoruz istediğimiz an bebeğimizden haberimiz oluyor. Evde kalp atışını dinle lüksüm bile var yani daha ne olsun. Her şey bir şekilde hallolacak, doğurmak dediğimiz maksimum 1-2 günlük süreç zaten. Benim içim bu şekilde düşündüğüm için çok rahat, kendi derdimden çok bebişimin neye benzeyeceği aklımı meşgul ediyor