Cicekbahcesi12 Betulceeblog 20 martta catlamissin canim bi sorun yoksa yumurtlama gordukten sonra 3 gunu degerlendirmen gerekiyor
sutlukahve_ Betulceeblog sperm sorunu yoksa değerlendirebilirsiniz bugünde ama boş bırakıp yarın degerlendirince de tutma şansı var tabiki öyle de olur
Betulceeblog sutlukahve_ Genelde öyle yapınca tutuyor ama her günü değerlendirmek istiyo insan gene şansa bırakmamak için ya
Cicekbahcesi12 Betulceeblog bir sorun yoksa esinizde 3 gun ust uste eger sperm sorunu varsa 1 gun ara ile