Kızlar 22 haftalık gebeyim ,alışveriş için 30 haftaları Nisan sonunu düşünüyorum nasip olursa .
İlk çocuğum 8 yaşında onda cinsiyetten sonra almaya başlamıştım .
Ama acele etmiyorum ,temmuz ayında bir bebeğimi kaybettim 13 haftalık Rabbim demekki öyle uygun gördü .
Tekrar nasip etti çok şükür .
Sizler başladınız mı ben görüyorum herkes erkenden başlıyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda .