Benim kızım çok mu inatçı ya bu küçüklük bizimkinde de var 🥺 her şeyi yiyorum ama ilerlemiyor bu nesquik i bilmiyordum ama ben çok severim diye hep içerim bugün yine kontrol vardı ve doktor yine dedi büyümesini kontrol edeceğiz her hafta kontrol edeceğiz dedi