Mucize0 Arkadaşlar bebeğim 2 hafta geriden geliyor. Ama kalp atışını dün duyduk cok az da olsa. Sizce sorun oluşurmu geriden gelmesi 😔
CokCahilsinKeskeOlsen Mucize0 Geç döllenme olmuş olabilir. Eğer böyle bir durum varsa doktorun son adet tarihini düzenleyecektir. Bebeğin gelişiminde Herhangi bir sorun olmadığı sürece Kalp atışını geç duymak genelde sorun yaratmıyor diye biliyorum
Nnuurrrr Merhabalar bende 7 haftalık gebeyim Ama ultrasonda 6 hafta gözüküyor Doktor alttan muayene ettiğinde embriyo oluşmuş ama kalp atışı yok dedi Bir hafta daha bekleyelim yine olmazsa alacağız dedi ama benim gibi bir durum yaşayan var mı acaba ?
morcivert11 Kızlar benmde kesem 6.5 mm di 10 gün sonra 8.2 olmuş doktor sağlıksız muhtemelen dedi ve lekelenmelerm var tüm ilaçları bıraktırdı çarşmba tekrar gidicem bsşına gelen varmı kesenin büyümemesi gibi